Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Островерх С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Островерх С. В. 
Види державної служби в органах ДПС України [Електронний ресурс] / С. В. Островерх // Форум права. - 2008. - № 2. - С. 387-393. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
Попередній перегляд:   Завантажити - 522.112 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Островерх С. А. 
Аналіз брендів футбольних клубів України на засадах кластерного підходу [Електронний ресурс] / С. А. Островерх // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2014. - Вип. 149. - С. 240-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2014_149_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 306.723 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ромат Є. В. 
Підходи до класифікації брендів професійних футбольних клубів у системі спортивного маркетингу [Електронний ресурс] / Є. В. Ромат, С. А. Островерх // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2014. - Вип. 47. - С. 146-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2014_47_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 430.035 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Островерх С. А. 
Відвідуваність матчів як показник ефективності управління брендом футбольного клубу [Електронний ресурс] / С. А. Островерх // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2014. - № 2(2). - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2014_2(2)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.141 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Островерх С. А. 
Фан-маркетинг у системі спортивного маркетингу [Електронний ресурс] / С. А. Островерх // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 144.983 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського